Kantoormeubels
As Personal is gespecialiseerd in het ontwerpen en inrichten van de perfecte werkplek op kantoor. Met onze maatwerk meubels voor kantoor richt u zelf uw kantoorruimtes en flexwerkplekken naar uw stijl in. Door onze jarenlange ervaring kennen wij de behoefte. Én de excellente meubeloplossing in ieder kantoor.
Akoestische meubels voor concentratie & privacy op kantoor.
Concentratieruimtes en stiltewerkplekken zijn in drukke en open kantoorruimten een absolute must. Productiviteit, rust en stilte worden met onze concentratiewerkplekken gerealiseerd. Door werkplekken in te richten met een concentratiescherm, zoals de FocusShield, of door een afgezonderde ruimte te creëren op kantoor, zoals de TalkBox en TrainSeat. Hierdoor kunnen werknemers ongestoord telefoneren en wordt privacy en stilte op kantoor gewaarborgd.
Deze meubels kunnen ook uitstekend fungeren als meubilair in ruimtes waarin afstand tot andere werkplekken gecreëerd moet worden.
Ontwerp nu eenvoudig uw eigen stijlvolle belcel en treinzitje in onze 3D Configurator.
Collectie kantoor meubels
[producten post__in='136, 175, 163, 161, 176, 177']Functionele meubels voor vergadering & overleg op kantoor.
In kantoortuinen, flexwerkplekken en open kantoorruimtes kan met het maatwerk meubilair van As Personal eenvoudig werkplekken ingericht worden die tevens benut kunnen worden voor vergadering en overleg. Zowel de TalkBox, de TrainSeat Springy en de Cheek Table stellen u in staat om afgezonderd te vergaderen en te overleggen. Scrum werken en Agile werken kunnen met deze meubels eenvoudig worden toegepast op kantoor. Dit kantoormeubilair kan uiteraard geheel naar uw stijl en wens aangepast worden in onze 3D Configurator. Bekijk al onze mogelijkheden voor deze meubels voor vergadering en overleg.
Sociaal design meubilair voor ontmoeten & presenteren op kantoor.
Ons kantoormeubilair maakt presenteren en ontmoeten in grote ruimtes op kantoor eenvoudig mogelijk. Onze TrainSeat heeft bijvoorbeeld een grote presentatiewand en diverse technische specificaties waardoor presenteren voor een kleine groep gemakkelijk wordt. Door de akoestische wanden wordt de rust op kantoor niet gestoord. Deze multifunctionele TrainSeat kan tevens ingezet worden als ontmoetingsplek op kantoor, net als onze Talkbox. De SpeechBase is een uniek en praktisch spreekgestoelte om snel een presentatieplek in te richten op kantoor. U kunt uw eigen sociaal design meubilair naar uw eigen huisstijl aanpassen, waarna deze al na 4 tot 6 weken geleverd wordt.
Ergonomische meubilair voor thuiswerken.
Ongestoord en verantwoord thuiswerken wordt makkelijker gemaakt met de maatwerk meubels van As Personal. Onze FocusShield kan bijvoorbeeld de perfecte oplossing zijn om privacy en rust te creëren in een drukke thuissituatie. Onze CheekTable is daarnaast een rustige en ergonomisch afgesteld bureau, die ook voor thuiswerken kan worden toegepast. Stel uw maatwerk meubilair voor thuiswerken samen en bekijk onze producten voor thuiswerkers.
Wat doet hybride werken met de kantoorinrichting.
Het kantoorleven voor de uitbraak van het coronavirus in 2019/2020 bestond uit, de kantoortuin, flexibel werken, ‘het nieuwe werken’ Agile en Scrum. Sinds het coronavirus zijn intrede deed, werken we hybride. De (werkplek-) inrichting moet bij hybride werken worden afgestemd op de werkzaamheden van dat moment, het doel van de activiteit, de gewenste interactie en voorkeur van de medewerker.’
In de praktijk moet het niet betekenen dat iedereen binnen de organisatie op deze manier moet werken. Daarbij geldt dat elke organisatie anders is en andere behoeften kan hebben. Ontwerpeisen van opdrachtgevers mogen nooit te ongenuanceerd zijn. Laat keuzevrijheid bij het implementeren van een nieuwe werkplek- inrichting aan de werknemer hoe hij of zij wil werken. (hybride, flex of vast)
6 tips voor het inrichten van een hybride (werkplek-) inrichting.
1.
Verdeel het kantoor in meanderende ruimten. (De basis voor effectieve inrichting)
2.
Situeer per half open ruimte een mix van 2 tot 8 werkplekken
3.
Ontmoeten en samenwerken stimuleren door grotere ruimten te creëren. (Overleggen, vergaderen, teams, etc)
4.
Losse elementen toevoegen zoals belcellen en concentratieruimtes etc. kan als extra. Dit mag echter nooit de basis van het ontwerp zijn.
5.
Wanneer in het ontwerp half open ruimten in elkaar overlopen dan zorg je voor de juiste privacy en reduceer je geluidsoverlast en aanverwante klachten.
6.
Geef medewerkers ook zoveel mogelijk rugdekking (een wand achter de rug). Dit geeft de medewerker de gewenste geborgenheid.
Meer informatie over ons kantoormeubilair?
Neem contact op met ons om de mogelijkheden te bespreken via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. Natuurlijk kunt u ook direct uw eigen maatwerkmeubilair voor kantoor samenstellen naar eigen wens en stijl in onze 3D Configurator.
update: 15-12-2021